Четверг
17.07.2025
01:46
Готовые работы
Поиск по сайту
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    MathHelp 095 689 25 50 Решение контрольных по математике ...
    Главная » Статьи » Статистика

    21052012 Статистика КНУТД 2,9 варианты - 100 грн

    Задача № 3

    Для перевірки сортності продукції, яка надійшла до магазину, методом серійного відбору в механічному порядку було відібрано 10 з 200 коробок з продукцією, яка упакована по 10 одиниць в кожній коробці.

    Коробка

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    Кількість одиниць  І сорту

    8

    7

    6

    5

    10

    10

    6

    6

    8

    9

    Визначити межі, в яких буде знаходитись доля виробів першого сорту для всієї партії p=0,954.

    Задача №4

    Середньорічні темпи приросту ВВП у трьох країнах становили, %: А-5; В- 7,1; С-9,2. Порівняно з країною А визначити коефіцієнт випередження зростання ВВП для країни В.

     Умова А (до задачі № 3) (варіант 2)

    1.Виявити наявність та напрямок кореляційного зв’язку між факторною та результативною ознакою для вибірки, що задана в табл. А. Побудувати модель аналітичного групування (МАГ) з поділом факторної ознаки X на 4 рівні інтервали. Для кожного інтервалу обчислювати групові середні для X та У, вважаючи ліві межі інтервалів замкненими, а праві відкритими. Зробити висновки про наявність та напрямок кореляційного зв’язку.

    2. Оцінити тісноту зв’язку в МАГ (згідно завдання 1) та перевірити його істотність для рівня а=0,05. Обчислити загальну, міжгрупову дисперсії та кореляційне відношення та зробити висновки.

    3. Для характеристики кореляційного зв’язку між факторною та результативною ознаками побудувати поле кореляції та теоретичну модель лінійної регресії (МЛР). Визначити параметри а та b лінійного рівняння регресії та побудувати його графік. Розрахувати індекс кореляції. Зробити висновки.

    4. Оцінити тісноту кореляційного зв’язку в МЛР (згідно до завдання 3) шляхом обчислення коефіцієнта детермінації та лінійного коефіцієнта кореляції. Перевірити істотність зв’язку для а=0,05 за критерієм Фішера. Зробити висновки.


    Умова А (до задачі № 3) (варіант 9)

    1.Виявити наявність та напрямок кореляційного зв’язку між факторною та результативною ознакою для вибірки, що задана в табл. А. Побудувати модель аналітичного групування (МАГ) з поділом факторної ознаки X на 4 рівні інтервали. Для кожного інтервалу обчислювати групові середні для X та У, вважаючи ліві межі інтервалів замкненими, а праві відкритими. Зробити висновки про наявність та напрямок кореляційного зв’язку.

    2. Оцінити тісноту зв’язку в МАГ (згідно завдання 1) та перевірити його істотність для рівня а=0,05. Обчислити загальну, міжгрупову дисперсії та кореляційне відношення та зробити висновки.

    3. Для характеристики кореляційного зв’язку між факторною та результативною ознаками побудувати поле кореляції та теоретичну модель лінійної регресії (МЛР). Визначити параметри а та b лінійного рівняння регресії та побудувати його графік. Розрахувати індекс кореляції. Зробити висновки.

    4. Оцінити тісноту кореляційного зв’язку в МЛР (згідно до завдання 3) шляхом обчислення коефіцієнта детермінації та лінійного коефіцієнта кореляції. Перевірити істотність зв’язку для а=0,05 за критерієм Фішера. Зробити висновки.

     
    Категория: Статистика | Добавил: Kirik (24.05.2012)
    Просмотров: 1265 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Имя *:
    Email *:
    Код *: